Kandilde şerbet dağıttılar

Kandilde şerbet dağıttılar

Meram Belediyesi, şerbet ikramı geleneğini Miraç kandilinde de sürdürdü.

Miraç Kandili nedeniyle Meram Belediyesi ekipleri tarafından Zafer Araboğlu Makası'nda yer alan Tahirpaşa Camii önünde yatsı namazından sonra Meram şerbeti ikram edildi.

 

Geleneksel kıyafetlerle vatandaşlara şerbet ikram eden personele yardım eden Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu da, vatandaşların kandilini tebrik etti.

 

Meram Belediyesi olarak her kandilde farklı bir camide şerbet geleneğini sürdürdüklerini belirten Başkan Tuzcuoğlu, ''Sahipata Camii'nde bu geleneğin çok eskilere dayandığını, Ramazan ayında ve özel günlerde şerbet ve süt dağıtıldığını biliyoruz. Biz de bu geleneği devam ettirmek adına kandil günlerinde bu çalışmayı sürdürüyoruz'' dedi.

Öte yandan ilaçlama makinesiyle cami önündeki yaya yoluna gül suyu püskürtüldü.

Memleket