Kamu-Sen eylem planlarını açıkladı
Türkiye Kamu-Sen Konya İl temsilciliği önümüzdeki günlerde yapılacak olan eylemleri dün organize ettiği bir basın toplantısı ile kamuoyuna açıkladı.
Türkiye Kamu-Sen Konya İl Temsilcisi Sadi Eriş ve konfederasyona bağlı sendikaların Konya Şube Başkanları yaptıkları basın toplantısı ile 2-3 Ekim 2009 tarihlerinde Ankara-Kızılcahamam’da yapılan başkanlar toplantısı ve burada alınan eylem kararlarını açıkladı. Türkiye Kamu-Sen Genişletilmiş Şube Başkanlar toplantısını 2- 3 Ekim 2009 tarihlerinde Ankara-Kızılcahamam’da gerçekleştirdi. Türkiye Kamu-Sen’in ülkemizi yakından ilgilendiren konular ve kamu görevlilerinin sendikal ve demokratik hakları ile ilgili görüşleri çerçevesinde hazırlanan sonuç bildirgesini dün Kamu-Sen Konya İl Temsilcisi Sadi Eriş, yaptığı basın toplantısı ile açıkladı. Başkan Sadi Eriş yaptığı açıklamasında şu sözlere yer verdi. “Kamu-Sen olarak yapılan toplantı sonunda bir dizi eylem kararları alınmıştır. Bu eylem kararları iki ayrı bölümde gerçekleştirilecektir. Buna göre 10 Ekim-31 Aralık 2009 tarihleri arasında 14 ayrı eylem kararı alınmış ve bu tarihler arasında uygulanacaktır. 1 Ocak-1 Ağustos 2010 tarihleri kapsayan 2. dönem eylem planımızda ise 6 eylem planı uygulamaya konulacaktır. Bu eylemlerimizdeki hedefimiz, siyasi iradenin kamu görevlilerine toplu sözleşme ve grev hakkını içeren yasal değişiklikler başta olmak üzere taleplerimizi bir daha gözden geçirmelerini ve karşılamalarını istiyoruz” dedi.