Kamu-Sen çözüm bekliyor

Kamu-Sen çözüm bekliyor

Kamu Sen Konya görüşmelerinin başlaması sebebiyle bir toplantı düzenledi.

Kamu Sen İl Temsilcisi Sadi Eriş toplu iş sözleşme görüşmelerinin başlaması sebebiyle bir basın toplantısı düzenledi. Eriş toplantıda amaçlarının kamu görevlilerinin sorunlarını çözmek ve hak ettikleri ücrete kavuşturmak olduğunu ifade etti. Eriş şu görüşleri dile getirdi:

 

Türk memuru, ILO standartlarında, toplu sözleşme ve grev hakkını da içeren sendikacılığı fazlasıyla hak etmiştir. Türkiye Kamu-Sen’in amacı kamu görevlilerinin sorunlarını çözmek, memurlarımızı ve ailelerini açlık sınırından kurtarıp insanca yaşayabileceği bir ücrete kavuşturmaktır. Bizler kamu görevlileri olarak, sorunları bizzat yaşayan insanlarız. Bu nedenle sorunların çözüm yollarını bilmekteyiz. Sorunlarımıza kesin çözüm bulmak amacıyla, siyasi iradeden ve kamu işveren kurulu üyelerinden bugüne kadar bir türlü gösteremedikleri samimi bir yaklaşım bekliyoruz.

Ferit Hepokur-Memleket