Kalaycı'dan tarihi eserlere saygı
Gönüllü Çevreci Mehmet Emin Kalaycı düzenlediği basın toplantısıyla herkesin yeterince çevreyle ve tarihi eserlerle ilgilenmediğini söyledi.
Gönüllü Çevreci Mehmet Emin Kalaycı düzenlediği basın toplantısıyla herkesin yeterince çevreyle ilgilenmediğini söyledi. Kalaycı "Âcizane bir vatandaşınız olarak ben, 1995 yılından beri Konyamız’da, mimari yapılanma ve “Çevre”miz konusunda kendimce çalışmalar yaptım. Önce bizzat belediye yetkililerine veya yardımcılarına çalışmalarımı ilettim. Tebrik edenler olduğu gibi, tabiri caizse yan çizenler de oldu. Beni atlattılar. Daha önceki yıllarda sayın valilerimizden bazılarını da ziyaret etme taleplerim olmasına rağmen görüşmemiz mümkün olmadı dedi. Kalaycı, Konyamızın tarih ve doğal güzelliklerine çok olduğunu ancak gerekli saygıyı ve özeni göstermediklerini söyledi. Ferit Hepokur-Memleket