Kalaycı’dan Belediyelere çağrı
Çevreci yazar Mehmet Emin Kalaycı yaşadığımız çevrede yapılan yanlışlıkları anlatmaya devam ediyor.
Çevreci yazar Mehmet Emin Kalaycı yaşadığımız çevrede yapılan yanlışlıkları anlatmaya devam ediyor. Dün Konya Gazeteciler Cemiyetinde düzenlediği basın toplantısıyla bu yanlışlıklara değinen Kalaycı, bundan 10 sene önce Karatay Belediye Başkanı Mehmet Şen’e yazdığı dilekçeden de bahsetti. Basın toplantısında konuşan Çevreci yazar Mehmet Emin Kalaycı “Bundan 10 yıl önce 20 Temmuz 1999 tarihide, önceden randevulaştığımız Karatay Belediye Başkanı Mehmet Şen Bey’le 25 dakika yüz yüze görüştüm ve çevre düzenlemeleri ile ilgili bir dilekçe sundum” dedi. Bu dilekçenin içeriğinden de bahseden Kalaycı “Dilekçe içerisinde Şehrin Planlanmasından imarına, Belediye Reislerine yardımcı olabileceğimden, defalarca gazeteciler cemiyetinde yaptığım basın toplantılarından, gazetelerde bu konuda çıkan yazılarımdan, Selçuk Üniversitesinde gerçekleştirdiğim konferanslardan bahsetmiştim. Söyler misiniz benden neden kaçıyorsunuz? Ben bu şehir yaşanabilir hale nasıl gelir çabasındayım” şeklinde konuştu. Memleket