Kablo hırsızları yakalandı
Konya'da Şeker Fabrikası’ndan kablo hırsızlığı yaptığı öne sürülen 2 kişi yakalandı.
Jandarma ekipleri, Konya Şeker Fabrikası'nın Kaşınhanı beldesindeki pancar toplama merkezinden 80 metre kablo çalınmasıyla ilgili soruşturma başlattı.
Polisle birlikte yapılan çalışmada, Şahin G. (22) ve Orhan G. (19) çalıntı kabloları satmaya çalıştıkları sırada suç üstü yakalandı.
Jandarmadaki sorguları tamamlanan zanlılar, adliyeye sevk edildi.
aa