Kabakçı seçim bürosunu açtı

Kabakçı seçim bürosunu açtı

AK Parti Konya 10. sıra Milletvekili Adayı Mustafa Kabakcı seçim bürosunu açtı. Açılışta konuşan İl Başkanı Faruk Dügen, yeniden iktidara taşıyacaklarını söyledi.

AK Parti Konya 10. sıra Milletvekili Adayı Mustafa Kabakcı seçim bürosunu açtı. İstanbul Caddesi’nde kurulan seçim bürosunun açılış törenine, AK Parti Konya Milletvekilleri Sami Güçlü, Hasan Angı, Harun Tüfekçi, Ahmet Büyükakkaşlar ve AK Parti Konya Milletvekili Adayı Ayşe Türkmenoğlu ve Hüsnü Tuna, AK Parti Konya İl Başkanı Faruk Dügen, Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli ve çok sayıda partili katıldı. Açılış konuşmasını yapan Dügen, AK Parti’nin tek başına iktidar olacağını söyledi. Güçlü ise, “Milletvekili aday listesine giren, değerli bir arkadaşımızın seçim bürosu açılışına katılmaktan mutluyum. Hepimiz el birliği ile çalışarak AK Parti’yi, yeniden tek başına iktidara taşıyacağız” şeklinde konuştu. Kürşat Demirhan-Memleket