İyileşemeyince balkondan atladı

İyileşemeyince balkondan atladı

Konya'da geçirdiği kalp ameliyatından sonra iyileşemediği düşüncesiyle bunalıma giren 63 yaşındaki şahıs, intihar etti.

Konya'da geçirdiği kalp ameliyatından sonra iyileşmeyince psikolojik sorunlar yaşamaya başlayan 63 yaşındaki şahıs, girdiği bunalım sonucu kendini oturduğu evin balkonundan atarak intihar etti. Asfalt zemine düşen yaşlı adam olay yerinde hayatını kaybederken, eşi ve çocukları sinir krizi geçirdi.

Olay, saat 07.00 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Büyük İhsaniye Mahallesi Ahmet Mithat Sokak Hünkar Apartmanı Kat 2'de meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, bir süre önce kalp ameliyatı geçirdiği öğrenilen Ömer İlhan (63), ameliyattan sonra iyileşmemesi üzerine psikolojik sorunlar yaşamaya başladı. Rahatsızlığından dolayı sürekli dert yandığı öğrenilen Ömer İlhan, girdiği bunalım sonucu kendini evlerinin balkonundan atarak intihar etti. Asfalt zemine düşen Ömer İlhan'nın olay yerinde hayatını

kaybettiği belirlendi. Ömer İlhan'ın eşi ve çocukları olayın ardından sinir krizi geçirdi. Polisin incelemelerinin ardından Ömer İlhan'ın cesedi, otopsi yapılmak üzere Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

İHA