İMO'da Hizmette Birlik Grubu kazandı

İMO'da Hizmette Birlik Grubu kazandı

İnşaat Mühendisleri Odası Konya Şubesi’nin 10. Olağan Genel Kurulu yapıldı. Başkan adaylarından Uğur İbrahim Altay ipi göğüsledi.

İnşaat Mühendisleri Odası’nın 10. Olağan Genel Kurulu’nda Meslekte Dayanışma Grubu Başkan Adayı Sinan Ömeroğlu ile Hizmette Birlik Grubu Başkan Adayı Uğur İbrahim Altay yarıştılar. Genel Kurula, Ak Parti Konya Milletvekili Ahmet Büyükakkaşlar, Karatay Belediye Başkanı Mehmet Ahnçerli, SÜ İnşaat Mühendisliği Bölüm Başkanı Prof. Dr. M. Yaşar Kaltakcı, SÜ Genel Sekreter Yard. Doç. Dr. Mehmet Kamanlı, CHP İl Balkanı İmdat Şen, Sanayi odası Başkanvekili Tahir Şahin ile Meclis Başkanvekili Süleyman Temizci, Konya eski Milletvekili Halil Ürün ve oda üyeleri katıldı. Kongrenin açılış konuşmasını yapan Önceki Başkan Ramazan Özkaya, “Yönetimde 4. yılını doldurmanın mutluluğunu yaşadık. Dört yıllık süreçte yönetimimizin çalışmaları tamamlanmış olup, üyelerimizin memnuniyetini kazandık. Seçilecek olan yeni yönetime ve başkana kolaylıklar diliyorum” dedi.

Konuşmaların ardından 10. Olağan Genel Kurul’da aday olarak Meslekte Birlik Grubu ve Meslekte Dayanışma Grubu yönetim kurulu listesi çıkardı. Yapılan oylama sonucunda 1640 üyeden 851’in genel kurulda hazır olduğu görüldü. Bunlardan 599’unun oyunu alan Hizmette Birlik Grubu seçimi kazandı. Böylece, Hizmette Birlik Grubu’nun başkan adayı Uğur İbrahim Altay İnşaat Mühendisleri Odası’nın yeni başkanı oldu.

Memleket