İlköğretim okulunda seminer

İlköğretim okulunda seminer

Mehmet Beğen İlköğretim Okulu’nda öğrencilere yönelik “Ergenlik Dönemi ve Bu Dönemde Şiddete Doğru Eğilimi Önleme” seminerleri devam ediyor.

Mehmet Beğen İlköğretim Okulu’nda öğrencilere yönelik “Ergenlik Dönemi ve Bu Dönemde Şiddete Doğru Eğilimi Önleme” seminerleri serisi devam ediyor. İlki 2008-2009 eğitim öğretim 1. yarıyılında 6. sınıf kız ve erkek öğrencilerine yönelik, Sağlık İl Müdürlüğü Gençlik Eğitim Merkezi doktorları tarafından verilen seminerin 2.’si önceki gün 7. sınıf öğrencileri için Dr. Mehmet Tuncel ve Dr. Ayşen Arslan tarafından verildi. Rehber Öğretmen Nurten Altın’ın organize ettiği bu seminerlerin 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin ardından 8. sınıflara da önümüzdeki hafta içinde verileceği belirtildi. Okul Müdürü Şaban Yavuz “Ergenlik dönemi gençlerde fiziksel ve ruhsal gelişim ve değişimin çok yoğun yaşandığı bir dönemdir. Bu dönemde anne ve babaların, öğretmenlerin sabırlı, yol gösterici, aydınlatıcı, anlayışlı bir duruş sergilemeleri, bu özel dönemin sağlıklı geçirilmesi açısından son derece önemlidir” dedi.