İletişim öğrencileri bilgilendirildi
SÜ İletişim Fakültesi tarafından okula yeni başlayan öğrenciler için bilgilendirme toplantısı düzenlendi.
SÜ Süleyman Demirel Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen toplantıda konuşan İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Haluk Hadi Sümer, SÜ İletişim Fakültesi'nin Türkiye'nin en iyi İletişim Fakültesi olduğunu belirterek, "Fakültemiz ciddi bir akademik kadro ve başarılı uygulama merkezlerine sahip bir fakültedir. Yeni kazanan öğrencilerimize düzenli olarak derslere katılmalarını tavsiye ediyorum. Başarılı bir iletişimci olabilmek için kendinizi yabancı dil alanında mutlaka geliştirin" dedi.
Konuşmaların ardından SÜ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Bölüm Başkanı Doç. Dr. Ahmet Kalender, Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü Bölüm Başkanı Doç. Dr. Aytekin Can ve Gazetecilik Bölümü Bölüm Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Mustafa Şeker tarafından öğrencilere okul ve dersler hakkında bilgi verildi.
Memleket