İl Genel Meclisi’nin binası taşınacak

İl Genel Meclisi’nin binası taşınacak

Ankara yolu üzerinde bulunan İl Özel İdaresi binasının yanına 2010 Yılında yapılacak olan yeni Meclis binası için 2 Milyon TL ödenek ayrıldı.

Konya İl Genel Meclisi Ekim ayı üçüncü birleşimi Meclis Başkanı Ali Selvi başkanlığında yapıldı. İl Genel Meclisi binasının bakım ve onarımı ve günün koşullarına göre yeniden düzenlenmesi hususundaki İmar Bayındırlık ile Plan ve Bütçe Komisyonu raporları görüşülerek karara bağlandı. Mevcut İl Genel Meclisi binasının tarihi bina olması nedeniyle bakım ve onarımına Anıtlar Yüksek Kurulu tarafından izin verilmemesi nedeniyle yeniden düzenleme yapılamayacağı göz önünde bulundurularak; Ankara yolu üzerinde bulunan İl Özel İdaresi binasının yanına yeni Meclis binasının yapılması ve bu iş için 2 Milyon lira ödenek ayrılarak, Meclis binasının 2010 yılında tamamlanmasına oy birliği ile karar verildi.