Hikmet Çay, yeniden başkan
Türk Enerji-Sen Konya Şube Başkanlığına yeniden Hikmet Çay seçildi.
Türkiye Kamu-Sen Konfederasyonu çatısı altında hizmet eden Türk Enerji-Sen İç Anadolu Bölgesi Şube Başkanlığı’nın 3. Olağan Genel Kurul toplantısı yapıldı. Başkanlığa yeniden Hikmet Çay seçildi. Mali Müşavirler Odası toplantı salonunda yapılan Türk Enerji-Sen İç Anadolu Bölgesi Şube Başkanlığı 3. Olağan Genel Kurul toplantısı saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Divan Kurulu oluştuktan sonra yönetim kurulu faaliyet ve denetim kurulu raporları okundu, ibra edildi ve seçime geçildi.
Yapılan seçime katılan tüm delegelerin oyunu alan Hikmet Çay, yeniden Türk Enerji-Sen İç Anadolu Bölge Şube Başkanlığına seçilirken, yönetim kurulunda şu isimler yer aldı: Hulusi Çokgel, Ahmet Dedemli, Ertuğrul Sayar, Recep Oğuz, Salim Tunç ve Mustafa Ovalı Başkanlığa yeniden seçilen Hikmet Çay, yaptığı teşekkür konuşmasında şu sözlere yer verdi. “Bu güne kadar sendikamızın en iyi yerlere gelmesi için var gücümüzle çalıştık. Şimdi ise kaldığımız yerden itibaren çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Zaman birlik ve kardeşlik zamanıdır” dedi. Memleket