Hastane önünde kardeş kavgası
Annelerini tedavi ettirmek için geldikleri hastanede kavga ettiler
İsimleri açıklanmayan iki kız kardeş, rahatsızlanan annelerini muayene ettirmek için Konya Numune Hastanesine geldi.
Acil serviste anneleri tekerlekli sandalyede otururken, iki kız kardeş tartışmaya başladı. Tartışma bir süre sonra kavgaya dönüştü. Haber kameraları tarafından saniye saniye görüntülenen kavgayı ayırmak isteyen hastanenin güvenlik görevlilerinden biri yaşanan arbedede dengesini kaybedip düştü.
Diğer güvenlik görevlilerinin de müdahalesiyle kavga daha fazla büyümeden önlenirken kardeşlerden biri kavganın nedenini soran gazetecilere, ''Bu bir kardeş kavgasıydı. Rahatsızlanan annemi hastaneye getirdik. Kardeşim İstanbul'da ben de Konya'da tedavi ettirilmesini istiyorum. Onun için kavga ettik'' dedi. AA