Güvercin sevgisine kurban gitti
Konya'da güvercin yakalamak için çıktığı çatıdan düşen kişi öldü.
Selçuklu Mehmet Akif Mahallesi Ormandağı Sokak'taki odun kömür deposunda çalışan işçi Celalettin Oflaz (24), gördüğü bir güvercini yakalamak için deponun çatısına çıkmak istedi.
Merdivenle çıktığı çatıda, güvercini yakalamak isterken dengesini kaybeden Oflaz, düştü.
Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine ambulansla Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırılan Oflaz, yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. aa