Gündüz vakti bacağından vurdular
Konya'da 60 yaşında bir kişi otomobilinin içerisinde oturduğu sırada tabancayla bacağından vuruldu.
Olay, saat 16.30 sıralarında Karatay Saraçoğlu Caddesi'nde meydana geldi.
F.K. (60), park halinde olan 42 HH 330 plakalı otomobilinin içerisinde oturduğu sırada bir kişi tarafından tabancayla bacağından vuruldu. Olaydan sonra şüpheli şahıs, plakası alınamayan aracıyla kaçarken, sağ bacağına iki kurşun isabet eden F.K. olay yerine gelen ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırıldı.
Hastanede ambulanstan indirilirken habercileri karşısında gören F.K. tepki göstererek, "Ne çekiyorsunuz, trafik kazası yaptım" dedi. Olayın borç nedeniyle gerçekleştiği iddia edildi.
Hayati tehlikesi bulunmadığı öğrenilen F.K. hastanede tedavi altına alınırken, polis olayla ilgili soruşturma başlattı.
iha