Gül'den başsağlığı mesajı
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Konya'da bir askeri eğitim uçağının düşmesi sonucu bir pilotun şehit olması nedeniyle, Genelkurmay Başkanı Orgeneral İlker Başbuğ'a başsağlığı telgrafı gönderdi.
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Konya'da bir askeri eğitim uçağının düşmesi sonucu bir pilotun şehit olması, bir pilotun da yaralanması nedeniyle, Genelkurmay Başkanı Orgeneral İlker Başbuğ'a başsağlığı telgrafı gönderdi. Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Gül, telgrafında, şehidin ailesine, Türk milletine ve Türk Silahlı Kuvvetlerine başsağlığı, yaralı pilota acil şifa dileklerini iletti. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan da Genelkurmay Başkanı Orgeneral İlker Başbuğ'a bir telgraf gönderdi. Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan yazılı açıklamaya göre, Başbakan Erdoğan'ın telgrafı şöyle: Konya'da askeri bir eğitim uçağının düşmesi sonucu bir pilotumuzun şehit olması, bir pilotumuzun da yaralanmasından dolayı büyük üzüntü duydum. Aziz şehidimize Allah'tan rahmet, yaralı pilotumuza acil şifalar, şahsınızda Türk Silahlı Kuvvetlerimizin kahraman mensuplarına başsağlığı dilerim.