Fuhşa aracılık etmekten yakalandılar
Konya'da iki kişi ''fuhşa aracılık ve teşvik'' suçlamasıyla gözaltına alındı.
Polis, üzerlerinde kadın adı ile telefonlar bulunan kartvizitlerin rastgele sokaklara atıldığı bilgisine ulaştı. Aziziye Mahallesi'nde Ş.Y. (28) ile M.M. (18), sokaklara kartvizit attıkları sırada suçüstü yakalandı. Ş.Y. ve M.M, ''fuhşa aracılık ve teşvik'' suçlamasıyla adliyeye sevk edildi.