Fazla ilaç içen kişi zehirlendi

Fazla ilaç içen kişi zehirlendi

Konya'da tedavi amaçlı verilen ilaçlardan yanlışlıkla fazla miktarda içen kişi zehirlendi.

Karatay ilçesinde, Ramazan Malacı (16), kendisine tedavi için verilen ilaçlardan yanlışlıkla fazla miktarda içti. Zehirlenen Malacı, ailesi tarafından Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı. Malacı'nın hayati tehlikesi bulunduğu öğrenildi.

aa