'Fahri müfettişler'den istişare

'Fahri müfettişler'den istişare

Fahri Trafik Müfettişleri Derneği 2. Olağan Toplantısı gerçekleştirdi.

Fahri Trafik Müfettişleri Derneği Konya Şubesi 2007 Yılı 2. Olağan Toplantısı gerçekleştirildi.

Polisevi'nde yapılan toplantıda emniyet teşkilatı ile Fahri Trafik Müfettişleri bir araya gelerek Konya trafiğini rahatlatma konusunda çözüm önerileri aradı. Konya İl Emniyet Müdürü Salih Tuzcu, trafik hizmetlerine gereken önemi verdiklerini belirterek, "Trafikteki sorunları ve kazaları azaltmak kolay olmuyor. Sürücülerimizin hatalarından dolayı maalesef kazalar devam etmekte. Bizim görevimiz bunları en aza indirmektir. Emniyet teşkilatı olarak trafik hizmetlerimizi arttırmaya çalışıyoruz. Trafikte bayan memurlarımızı çoğalttık. Sürücülerimizin bayan memurlarımıza karşı daha nazik davranacaklarını düşünerek trafik kurallarına uyacağı kanaatindeyiz. Kazaların yüzde 90'ı sürücülerin trafik kurallarına uymayışından meydana gelmektedir. Bu kurallara uyma aşamasında fahri müfettişlerimize de işler düşüyor. Fahri müfettişlerimiz bizlere yardımcı olarak trafikteki hata oranının düşmesine yardımcı olmalıdırlar. Herkes trafik polislerine anlayış gösterek yasalara uymak zorundadır" diye konuştu.

 

Fahri Trafik Müfettişleri Derneği Konya Şubesi Başkanı Prof. Dr. Neyhan Ergene ise, trafiğin eğitim gerektiren bir iş olduğunu dile getirerek, "Müessesemiz, trafik polisinin olmadığı yerde onların görevini üstlenmektedir. Müfettişlerin görevlerini en iyi şekilde yapması gerekiyor" şeklinde konuştu. İHA