Ereğli'de Harput üzüntüsü

Ereğli'de Harput üzüntüsü

İçişleri Bakanlığı Müsteşarı Konyalı Şahabettin Harput Bursa Valisi oldu. Ereğli hem sevinçli hem üzgün... Ali Yerlikaya da Şırnak Valisi oldu...

Valiler kararnamesinin onaylanmasıyla Bursa Valisi olan İçişleri Bakanlığı Müsteşarı Şahabettin Harput’un atanması Ereğli’yi üzdü. Atamanın gerçekleşmesinden sonra gazetemizi arayan Ereğlililer bu durumun çok üzücü olduğunu Ereğli’nin Ankara’daki bir ayağının kesildiğini söylediler.

Her görevini başarıyla yerine getiren Şahabettin Harput’un Bursa valiliğinde de çok başarılı olacağını söyleyen vatandaşlar, “Çok üzüldük ama Bursa Valiliği de hayırlı olsun” dediler. 

 

Ali Yerlikaya Şırnak Valisi oldu

 

Son valiler kararnamesine göre Şırnak Valisi Selahattin Aparı merkeze çekilirken Şırnak’ın yeni valisi Ali Yerlikaya oldu. Kararnamenin onaylanmasının ardından merkeze alınan Vali Selahattin Aparı’nın yerine, Sağlık Bakanlığı Personel Genel Müdürü Ali Yerlikaya atandı. 1968 yılında Konya’da doğan Yerlikaya, 1990 - 1993 yılları arasında Karaman Valiliği Kaymakam Adayı, 1993 - 1996 yılları arasında Kayseri Felahiye Kaymakamı, 1998 - 2003 yılları arasında Yozgat Sarıkaya Kaymakamı olarak görev aldı. Yerlikaya, 2003 - 2004 yılları arasında İçişleri Bakanlığı’nda Hukuk Müşaviri olarak çalıştı. Sağlık Bakanlığı Personel Genel Müdürü olarak görev yaptığı sırada Şırnak Valiliği’ne atandı. 

 

Memleket