Erbil valilik binasına yapılan saldırıyla ilgili yeni açıklama
Irak Kürt Bölgesel Yönetimi (IKBY) Asayiş Meclisi, Temmuz ayında valilik binasına saldırı gerçekleştiren ve saldırıyla bağlantısı olduğu düşünülen...
Irak Kürt Bölgesel Yönetimi (IKBY) Asayiş Meclisi, Temmuz ayında valilik binasına saldırı gerçekleştiren ve saldırıyla bağlantısı olduğu düşünülen bir grubun yakalandığını duyurdu.
Irak Kürt Bölgesel Yönetimi (IKBY) Asayiş Meclisi, Temmuz ayının sonunda Erbil valilik binasına düzenlenen saldırıyla ilgili yeni bir açıklama yaptı. Yapılan açıklamada, valilik binasına düzenlenen saldırıda yer alan örgüt mensuplarıyla bağlantısı olduğu belirtilen terör örgütü DEAŞ mensuplarının da aralarında bulunduğu bir grubun yakalandığı vurgulandı. Saldırının Mela İsmail Suseyi tarafından planlandığı belirtilen açıklamada, örgütün saldırı planlarını hazırlayan ve uygulayan Abdurrahman Rahim Kadir, Bilal Süleyman Abdurrahman, Rehil Muhammed Rüstem, Muhammed Cebbar ve Muhammed Şirzad adlı üst düzey 5 örgüt mensubunun yakaladığı duyuruldu.
23 Temmuz'da Erbil'de valilik binasına düzenlenen terör saldırısında valilikte çalışan bir memur hayatını kaybederken, 3 güvenlik güçleri mensubu da yaralanmıştı. Binayı işgal etmeye çalışan ve yaşları 16 ile 18 arasında değişen 3 silahlı kişi ise etkisiz hale getirilmişti.
Kaynak: