Enerya Enerji online kanalları ile dikkat çekiyor! En çok başvuru Konya'dan

Enerya Enerji online kanalları ile dikkat çekiyor! En çok başvuru Konya'dan

Enerya Enerji, abonelerin işlemlerini hızlı ve konforlu yapması için hayata geçirdiği online kanalları ile dikkat çekiyor. Enerya'da müşteri memnuniyet oranı yüzde 80’in üzerine çıkarken, en çok başvuru yapılan il ise Konya

Dijital yatırımlarını her geçen gün artıran Enerya Enerji, abonelerin işlemlerini hızlı ve konforlu yapması için hayata geçirdiği online kanalları ile dikkat çekti. 2019 yılından bu yana online işlemlerde 234 bini aşkın başvuru alınıp tamamlanırken, en çok başvuru yapılan il ise Konya oldu. Bu süreçte müşteri memnuniyet oranı ise yüzde 80’in üzerine çıktı.

Türkiye’nin en yaygın 2. doğal gaz dağıtım şirketi Enerya Enerji, yenilikçi ve müşteri odaklı hizmet anlayışıyla çalışmalarına devam ederken, hizmet kalitesini her geçen gün artırmak için çalışmalarını kesintisiz sürdürüyor. Özellikle pandemi döneminde halk sağlığını ön plana alarak, Müşteri Hizmetleri Ofisi’ne gitmeye ihtiyaç duymadan, dilediğiniz yerden işlemlerinizi yapmaya olanak sağlayan Enerya Enerji, bu sayede kullanıcılara konforlu ve hızlı hizmet sunuyor. WhatsApp İletişim Hattı, www.enerya.com.tr ve web chat kanalları üzerinden işlemler kesintisiz sürdürülüyor.

En çok başvuru Konya'dan

Online işlemlerin daha yaygın ve yoğun bir şekilde kullanılmaya başlandığı 2019 yılından bu yana online işlemlerde 234.843 başvuru alınırken, online kanalları en çok tercih eden il Konya oldu. Online kanallardan gerçekleştirilen işlemlerin yüzde 35’i Konya’dan yapılırken, ikinci sırada Denizli yer aldı. Denizli’de işlemlerin yüzde 27’si online kanallar üzerinden gerçekleştirildi. Hayata geçirilen dijital uygulamalar ile müşteri memnuniyeti ise yüzde 80’in üzerine çıktı.

Çağrı Merkezi’ni en çok tercih eden şehir Denizli olurken, Nevşehir aboneleri ise en çok Müşteri Hizmetleri Ofisi’ni tercih etti.

444 8 429 numarası üzerinden WhatsApp İletişim Hattı uygulaması ile aboneler, hafta içi 08.00-19.00, hafta sonu 08.00-17.00 saatleri arasında birçok işlem yapabiliyor. Aboneler evrak istenen durumlarda bu belgeleri Enerya WhatsApp İletişim Hattı üzerinden kolayca iletebiliyor. 2021 Mayıs ayında devreye alınan WhatsApp İletişim Hattı’nın en çok tercih edildiği il Nevşehir olurken, 2. sırada Antalya yer alıyor.

İşlemlerini kolaylıkla gerçekleştirmek isteyen Enerya aboneleri, www.enerya.com.tr adresi üzerinden de hızlı bir şekilde işlemlerini yapıyor. Online işlemler; abonelik, fatura, fesih ve talep sorgulama işlemleri olarak dört farklı kategoriden oluşuyor. Kullanıcılar abonelik işlemlerinde online bağlantı anlaşması, abonelik sözleşmesi, bina önünde doğal gaz hattı sorgulaması, sertifikalı firmaları sorgulama, proje ve randevu durumunu öğrenme, bilgi güncelleme gibi hizmetlerden faydalanabilirken; fatura işlemlerinde ise fatura görüntüleme, otomatik ödeme tarihi vererek son ödeme tarihini ayın 15’ine erteleme hizmetlerini kolaylıkla gerçekleştirebiliyor

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.