Emekli olan zabıtalara plaket verildi
Emekli olan zabıtalara plaketleri Başkan Tuzcuoğlu tarafından verildi.
Meslek hayatlarını Meram Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’ne uzun yıllar hizmet ederek tamamlayan Mustafa Akbaba, İlhami Çavdar ve Kemal Parlak adlı zabıta memurlarını Başkan Tuzcuoğlu plaketle ödüllendirdi. 3 arkadaşlarının emekliye ayrılması için düzenlenen törene katıldığı için Başkan Tuzcuoğlu’na teşekkür eden Meram Belediyesi Zabıta Müdürü Rahim Kesmez, “Teşkilat olarak çok önemli başarılar elde etmemizde Başkanımızın bize verdiği desteğin çok büyük yeri vardır. Kendilerine teşekkür ediyor ve desteklerinin devamını diliyoruz” diye konuştu.
Zabıtalığın zor bir meslek olduğunu belirten Tuzcuoğlu, “Millete ve topluma hizmetle ilgili bir sahadan evinizi geçindirmeniz, ailenizin rızkını temin etmeniz daha şerefli ve imtiyazlı bir alan gibi değerlendirilebilir. Ne mutlu ki sizlere Konya gibi güzel bir şehirde bu toplumun insanlarına hizmet ederek emekli oldunuz. Bundan sonraki yaşamınızda başarılar dilerim” dedi.
Memleket