Ehliyetsiz sürücüler kaza yaptı: 1 yaralı
Derebucak ilçesinde, ehliyeti olmayan her iki sürücünün kullandığı otomobil ile hafif ticari aracın çarpışması sonucu 1 kişi yaralandı.
Edinilen bilgiye göre, Mehmet Ü. (66) idaresindeki 42 H 0362 plakalı hafif ticari araç, Derebucak ilçesi Pınarbaşı beldesi yakınlarında karşı yönden gelen Ömer T. (56) yönetimindeki otomobille çarpıştı. Kazada yaralanan Salim T, Konya'da bir hastaneye kaldırıldı. Kazaya karışan ve sürücü belgesi olmadığı belirlenen her iki araç sürücüleri Mehmet Ü. ile Ömer T, jandarma tarafından gözaltına alındı.