Ehliyetine el konuldu
"Dur" ihtarına uymayıp polisten kaçan alkollü sürücü, polisle yaşanan kovalamaca sonucu yakalandı.
Konya'da polisin "dur" ihtarına uymayıp kaçan alkollü sürücü, polisle süren kovalamaca sonunda yakalandı. Üzerinden silah çıkan alkollü sürücünün, daha önce de alkollü araç kullanmaktan ehliyetine el konulduğu öğrenildi. Gece saat 02.00 sıralarında merkez Barış Caddesi'nde devriye gezen polis ekipleri, durumundan şüphelendikleri 06 FCF 51 plakalı otomobile "dur" ihtarında bulundu. Polis, ihtara uymayarak kaçan otomobili takibe başladı. Takviye ekiplerin de gelmesiyle dakikalarca otomobili kovalayan polis ekipleri, bir ara sokağa giren otomobilin izini kaybetti. Yapılan aramalarda otomobil, Dumlupınar Mahallesi Özçelik Sokak'ta terk edilmiş vaziyette bulundu. Bölgede şahsı bulmak için çalışma başlatan polis, bahçeleri de kontrol etti. Ekipler, saatler sonra otomobil sürücüsü S.G.'yi (37) Barış Caddesi'nde yaya olarak yakalamayı başardı. Üzerinden ruhsatlı silah çıkan sürücü S.G., polis otosuna bindirilerek otomobilini bıraktığı yere getirildi. Polis minibüsünden inmeyerek yüzünü gizleyen S.G.'nin yapılan alkol muayenesinde 124 promil alkollü olduğu belirlendi. Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirildikten sonra polis merkezine götürülen alkollü sürücünün daha önce de alkollü araç kullanmaktan ehliyetine 6 ay el konulduğu öğrenildi. İkinci kez alkollü araç kullanmaktan yakalanan S.G.'ye 601 YTL para cezası uygulanırken, ehliyetine 2 yıl el konuldu. iha