Eğitim-Sen'den kan bağışı
Eğitim-Sen Konya Şubesi Türk Kızılayı'nın başlattığı ''Bir Milyon İyi İnsan Aranıyor'' kampanyası kapsamında kan bağışında bulunacak.
Eğitim-Sen Konya Şube Başkanı Celalettin Dinç, sendika binasında düzenlediği basın toplantısında, 27-28-29 Ağustos tarihlerinde sendika üyelerinin Merkez Öğretmenevi bahçesinde Kızılay'ın standında kan bağışlayacaklarını belirtti.
Dinç, Kızılay'a KESK üyelerinin destek verdiğini ifade ederek, ''Hastalarımızın iyileşebilmesi için kan bağışında bulunmamız zorunluluktur'' dedi.
Kan Bağışının insan hayatında önemli olduğuna işaret eden Dinç, ''Ramazan ayında kan bağışları azalıyor. Ramazan'da kan ihtiyacını gidermek için 1500 Eğitim-Sen üyesi kan bağışında bulunacağız. Vatandaşların da kan bağışı konusunda duyarlı olmasını istiyoruz'' diye konuştu.
aa