Eğitim-İş 3. yaşını kutluyor
Eğitim ve Bilim İş Görenleri Sendikası (Eğitim-İş) 3. yaşını kutluyor.
Eğitim-İş Konya Şubesi üyeleri, Konya Atatürk Anıtı'na çelenk sundu. Şube Başkanı Veli Demir, yaptığı açıklamada, 1990 yılında kurulan Eğitim-İş Sendikasının 2005 yılında yeniden örgütlendiğini belirtti.
Eğitim-İş'in temellerinin Jön Türk devriminde 1908'de kurulan ilk örgütlenme olan Encümen-i Muallim'e dayandığını dile getiren Demir, Eğitim-İş'in 2008 yılında Birleşik Kamu-İş Konfederasyonu'nun kurulmasına öncülük ettiğini ifade etti.
Program Merkez Öğretmen Evinde Yıldırım Koç tarafından verilen ''Kamu Sendikacılığı'' konulu konferansla devam etti.
aa