Eğitim Bir-Sen genel kurula hazır
Sendikanın yeni yönetimin 3 yıla damga vuracağı bildirildi.
Memur-Sen’e bağlı Eğitim-Bir-Sen Konya Şube Başkanı Latif Selvi, Eğitimciler Birliği sendikasının 3. olağan genel kurulu ile ilgili olarak Konya’da yapılan son toplantının değerlendirmesini dün yaptı. Konya Gazeteciler Cemiyeti toplantı salonunda yapılan basın toplantısı, Eğitim-Bir-Sen, Adıyaman, Bursa, Çorum, Erzurum, Gaziantep, Kahramanmaraş, Karaman, Konya, Malatya, Manisa, Mersin, Uşak ve Sivas Şube Başkanlarının katılımıyla gerçekleştirildi.
Eğitim-Bir-Sen Konya Şube Başkanı Latif Selvi yaptığı açıklamada “Katılımcı demokrasinin öne çıktığı günümüzde ülkemizin en önemli sivil toplum kuruluşu Eğitim Bir-Sen’in son üç yıla damgasını vuracak yönetiminin belirleneceği genel kurul çok büyük önem arz etmektedir. Genel kurul için son toplantımızı ilimizde 13 ilin şube başkanlarının katımıyla yaptık. Bu toplantıda şu tespitleri yapılmıştır. Eğitim Bir-Sen sivil toplum katılımcılığını halkımız adına doğrudan ve sürekli öncülük edecek bir yapıdadır. Vizyonu ve misyonu ile ülkemizi geçmişten geleceğe taşıyacak güçtedir. Seçeceğimiz yönetim kurulumuz üç yıla damgasını vuracaktır” dedi.
Eğitim Bir-Sen Genel Kurulu 2 Şubat Cumartesi günü Ankara’da yapılacak.
Memleket