Dünya izcileri telsizle buluşuyor

Dünya izcileri telsizle buluşuyor

18 Ekimde İbrahim Yapıcı İÖO'da dünya izcileriyle telsiz bağlantısı kurulacağı bildirildi.

Konya izciler Kurulu Başkanı Mustafa Parlatan, yaptığı yazılı açıklamada, izcilerin çadırlı kampların yanı sıra Jota-Joti adı verilen telsiz yöntemiyle de bir araya geldiklerini belirtti.

Parlatan, 2008 yılında Ankara ve Konya'da yapılacak olan Jota-Joti'nin 18 Ekim saat 11.00'de İbrahim Yapıcı İlköğretim Okulunda yapılacağını duyurdu.

aa