Dünya izcileri telsizle buluşuyor
18 Ekimde İbrahim Yapıcı İÖO'da dünya izcileriyle telsiz bağlantısı kurulacağı bildirildi.
Konya izciler Kurulu Başkanı Mustafa Parlatan, yaptığı yazılı açıklamada, izcilerin çadırlı kampların yanı sıra Jota-Joti adı verilen telsiz yöntemiyle de bir araya geldiklerini belirtti.
Parlatan, 2008 yılında Ankara ve Konya'da yapılacak olan Jota-Joti'nin 18 Ekim saat 11.00'de İbrahim Yapıcı İlköğretim Okulunda yapılacağını duyurdu.
aa