Dügen: Birlik beraberlik içindeyiz
AK Parti İl Başkanı Faruk Dügen "İl Yürütme Kurulu üyelerimizin ve adaylarımızla birlikte düzenlediğimiz toplantılarımızla birlik beraberlik içinde koordineli ve sistemli bir şekilde çalışmalarımızı yürüteceğiz" dedi.
AK Parti Konya İl Başkanı Faruk Dügen yaklaşan seçim dönemi ve AK Parti Konya İl Başkanlığı olarak yaptıkları çalışmalar hakkında açıklama yaptı. AK Parti’nin iktidara geldiği günden bugüne her an seçim olacakmış stratejisiyle çalıştıklarını kaydeden Dügen “Seçimlerin erkene alınmasıyla birlikte bizim çalışmalarımızda herhangi bir değişiklik olmamıştır. Bizler yönetimimiz süresince seçim çalışmalarımızı bu yönde belirledik. Teşkilat olarak gerek toplantılarımız gerekse teşkilat içindeki çalışmalarımız bugün yalnızca seçim dönemi nedeniyle bu tür çalışmaların içine giren partilerin aksine her zaman belirli bir program ve işleyiş çerçevesinde olmuştur” dedi. Milletvekili aday adaylarının belirlenmesiyle birlikte gerek AK Parti icraatlarının gerekse milletvekili adaylarının kamuoyuna taşınması noktasında önemli çalışmalara imza atacaklarını kaydeden Dügen sözlerini “Teşkilatlarımız ve milletvekili adaylarımızla birlikte seçim çalışmalarımız daha bir hız kazandı. Bu Pazar günü 16 milletvekili adayımızla birlikte teşkilat üyelerimizle toplantımız gerçekleşti. İl Yürütme Kurulu üyelerimizin ve adaylarımızla birlikte düzenlediğimiz toplantılarımızla birlik beraberlik içinde koordineli ve sistemli bir şekilde çalışmalarımızı yürüteceğiz” şeklinde tamamladı. Memleket