Doktor önlüğü giyip hırsızı yakaladı
Konya'da bir hastanede yaşanan yankesicilik olaylarının ardından doktor önlüğü giyip önlem alan polis, hırsızlık yapan kişiyi yakaladı.
Konya'da özel bir hastanenin laboratuar bölümünde, vatandaşların tetkikler sırasında çıkararak astığı ceketlerin ceplerinden hırsızlık yapılması olaylarının artması üzerine, Konya Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Bürosu ekipleri, bazı önlemler aldı.
Polisin doktor önlüğü giyerek yaptığı araştırma sonunda, bir kişinin üzerinden 1000 YTL para çaldığı ileri sürülen 36 yaşındaki Durmuş S, suçüstü yakalandı.
Hırsızlıktan poliste 13 kaydı bulunduğu bildirilen şüpheli. Konya Numune Hastanesinde sağlık kontrolünden geçirildikten sonra adliyeye sevk edildi.
Şüphelinin üzerinde yapılan aramada 1000 YTL para bulundu
aa