Doğaya hep birlikte sahip çıkıyorlar

Doğaya hep birlikte sahip çıkıyorlar

Konya Doğayı ve Hayvanları Koruma Derneği Başkanı Ümit Börü TEMA Vakfı Konya Şubesi Başkanı Namık Ceyhan’a bir plaket verdi.

Konya Doğayı ve Hayvanları Koruma Derneği Başkanı Ümit Börü TEMA Vakfı Konya Şubesi Başkanı Namık Ceyhan’a bir plaket verdi. Börü törende yaptığı konuşmada “Toprağımıza destek veren dostlarımızın hayvan barınağına ziyaretleri bizleri onurlandırdı. Hep birlikte doğaya sahip çıkarak birlikte hareket edeceğiz” dedi. Törende bir konuşan yapan Namık Ceyhan ise “Yaşadığımız hayat, sadece insanlardan ibaret değildir. Biz insanlarla beraber pek çok canlı da bu hayatta yaşamaktadır. Doğa bir bütündür. İnsanların nasıl ki yaşamaya hakları varsa hayvanların, bitkilerin ve diğer tüm canlıların da yaşamaya hakkı vardır” dedi. Daha sonra Kişilik Gelişim Uzmanı Saadet Şen tarafından İletim Sinerjisi konulu bir eğitim semineri verdi. Ferit Hepokur-Memleket