Cuma sonrası İsrail protestosu
Konya'da Cuma namazının ardından toplanan müslümanlar, slogan atarak İsrail'i protesto etti. Camilerde Filistin için dua edildi.
Şerafettin Camii'nde Cuma namazı sonrasında bir araya gelen vatandaşlar, Diyanet İşleri Başkanlığı'nın Filistin halkı için düzenlediği yardım kampanyasına destek verirken İsrail saldırıları da protesto etti.
Cami önündeki meydanda Anadolu Gençlik Derneği Konya Şubesi tarafından İsrail'in Filistin'e yönelik saldırılarını kınamak amacıyla yapılan basın açıklamasının sonunda topluca dua edildi.
Vatandaşlar İsrail'i attıkları sloganlarla protesto ederken, aşure ikramında da bulunuldu.
Polisin geniş güvenlik önlemleri aldığı gösterinin son bulmasıyla kalabalık olaysız bir şekilde dağıldı.
iha, aa



