Cezaevinden çıktı yine hırsızlık yaptı!

Cezaevinden çıktı yine hırsızlık yaptı!

4 gün önce cezaevinden çıkan şüpheli, hırsızlık yaparken yakalandı

Konya'da, hırsızlıktan 45 suç kaydı bulunan ve 4 gün önce cezaevinden çıkan 33 yaşındaki İbrahim Sütçü, mobilyacılar sitesindeki işyeri ve park halindeki araçlardan dikiz aynası, teyp, akü, güvercin, mont ve yastık çaldı. Sütçü, çaldıkları malzemeleri otomobilinin bagajına koyarken polis tarafından yakalandı.

Olay, dün saat 22.00 sıralarında merkez Selçuklu İlçesi Horozluhan Mahallesi Mobilyacılar Sitesi'nde meydana geldi. Cezaevinden yeni çıkan İbrahim Sütçü, iddiaya göre, kendine ait 70 AC 731 plakalı otomobille Mobilyacılar Sitesi'ne gitti. İki işyerinin kapı kilidini kırarak içeri giren Sütçü, işyerlerinden mont, yastık ve 5 güvercin çaldı. Ardından sokakta park halindeki araçlara yönelen Sütçü, bir otomobilden dikiz aynası, ses sistemi ve teyp ile bir kamyondan 2 akü çaldı. Sütçü, çaldıkları malzemeleri otomobilinin bagajına koyduğu sırada devriye gezen Asayiş Şubesi Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri tarafından suçüstü yakalandı. Gözaltına alınan Sütçü, sorgulanmak üzere Asayiş Şube Müdürlüğü'ne götürüldü