Çatıda çıkan yangın korkuttu
Konya'da 2 katlı bir binanın çatısında çıkan yangında, dumandan etkilenen 3 kişi hastaneye kaldırıldı.
Meram Uluırmak Ali Hoca Mahallesi'nde 2 katlı bir apartmanın çatı katından yükselen alevler çevre sakinlerinde paniğe neden oldu.
Yangını evinin balkonundan fark ederek binaya giren 18 yaşındaki Emre Demirkirişçi, kapılara vurarak apartman sakinlerini uyandırdı. 2. katta oturan yaşlı bir çifti dumanların arasından çıkartmaya çalışan Demirkirişçi, bunu başardı ancak dumandan etkilendi.
Olay yerine gelen ambulansa bindirilen 75 yaşındaki Sulhattin Çabuk, eşi Suna Çabuk ve Emre Demirkirişçi, Konya Numune Hastanesine kaldırıldı. Serum tedavisi uygulanan 3 kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.
Temizliği yeni yapılan bacadan çıktığı sanılan yangın, itfaiye ekiplerinin 1 saatlik çalışması sonrasında kontrol altına alındı.
aa