ÇABASED'den aşure şenliği

ÇABASED'den aşure şenliği

Şenlikte Necla Postalcıoğlu'nun aşuresi birinci.

ÇABASED tarafından Selçuk Otel’de düzenlen aşure şenliğinde en güzel aşure yapan Necla Postalcıoğlu birinci seçildi.

Programda konuşan ÇABASED Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Nurten Yeksan şunları söyledi: Dernek olarak amacımız aynen aşurede farklı tatların birleşerek farklı lezzet oluşturduğu gibi farklı meslek gruplarındaki farklı yapıdaki arkadaşlarımız ortak bir platformda toplayarak toplum adına ve kendi adımıza güzel hizmetler ortaya çıkarmaktır.

Programa çok sayıda yarışmacı aşureleri ile katıldı. Jüri tarafından yapılan değerlendirmede en güzel aşureyi yapan Necla Postalcıoğlu, Sevgi Parlar, Semra Çelik seçildi. Dereceye giren yarışmacılara değişik hediyeler verildi. Memleket