Bütçenin yüzde 70'i yatırımlara
Meram Belediyesi’nin 2010 yılı bütçesi 75 milyon lira olarak onaylandı.
Bütçe hazırlanırken gerçekleşme oranının yüksek çıkmasını hedeflediklerini belirten İlçe Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, “Bütçenin yaklaşık yüzde 70’i yatırımcı müdürlüklere ayrılmıştır” dedi.
Meram Belediye Meclisi’nin Ekim ayı toplantısının ikinci birleşimi, Belediye Başkanı Serdar Kalaycı başkanlığında yapıldı. Toplantıda belediyenin 2010 yılı Performans Program Tasarısı ile 2010 yılı Bütçe Tasarısı’na dair rapor dair Plan ve Bütçe Komisyonu raporları müzakere edilerek onaylandı. Oylamadan sonra bir değerlendirme yapan Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, “2010 yılı bütçemiz 75 milyon lira olarak onaylanmıştır. Fen işleri, Park Bahçeler, Destek Hizmetleri, Plan ve Proje gibi yatırımcı müdürlüklerin bütçedeki payı toplam bütçenin yüzde 70�i civarındadır. Bu durum, ilçemize yapılacak yatırım ve hizmetler açısından önemlidir. Bütçe hazırlanırken gerçekleşme oranının yüksek çıkması göz önünde bulunduruldu. 2010 yılında acil olarak yapılması gereken çalışmalar makul ve mantıklı bir şekilde bütçede yer aldı. Dikkat ettiğimiz başka bir konu da harcamadan ziyade gelirlerin arttırılmasıdır. 2010 yılı bütçemizin hayırlı olmasını diliyorum” diye konuştu. Meram Belediyesi 2010 yılı Gider Bütçesi’nde 18 milyon 550 bin lira ve yüzde 26’lık oran ile en fazla pay Fen İşleri Müdürlüğü’ne ayrıldı. Toplantıda, plan ve plan tadilatı dosyalarına dair İmar Komisyonu Raporu da müzakere edilerek oybirliğiyle kabul edildi.