Birlikte yaşadığı kadını göremeyince kendine zarar verdi
Konya'da bir kişi hastanede tedavi olan birlikte yaşadığı kadını göremeyince bıçakla kendine zarar verdi.
Edinilen bilgiye göre, G.K. (26), alkol aldıktan sonra imam nikahıyla birlikte yaşadığı Ö.Ş'nin tedavi gördüğü Dr. Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesine gitti. Yetkililer, hamileliğinden dolayı kanaması olan Ö.Ş'yi görmesine izin vermeyince G.K, belinde taşıdığı ekmek bıçağıyla kendine zarar verdi. G.K. kısa süreli tedavisinin ardından evine gönderildi.