Bir YGS intiharı daha
Geçtiğimiz Pazar günü gerçekleşen Yükseköğretime Geçiş Sınavı(YGS) sonrası yaşanan intihar olaylarına bir yenisi daha eklendi
Geçtiğimiz Pazar günü gerçekleşen Yükseköğretime Geçiş Sınavı(YGS) sonrası yaşanan intihar olaylarına bir yenisi daha eklendi. Edinilen bilgilere göre merkez Selçuklu İlçesi’nde bulunan Menekşe Sitesi 8. katta oturan bir lise öğrencisi, sınavı kötü geçtiği gerekçesiyle intihar girişiminde bulundu. Henüz sağlığı ile ilgili bilgisi ulaşmayan lise öğrencisinin hastaneye kaldırıldığı öğrenildi.
memleket.com.tr