Bir emeklinin dedektiflik günü
Bankadan para çekmeye giden emekli, turistlerden şüphelenip ortalığı birbirine kattı!
İki Finl
andiyali turist Valilik önünde fotoğraf çekerken emekli Mehmet Yıldırım, turistlerden şüphelenerek polisi aradı. `Yabancı uyruklu iki şüpheli` ihbarını alan polis hemen olay yerine geldi. Polis turistlere pasaport kontrolü yaptı, çektikleri fotoğrafları inceledi ve suça rastlamadı. Dedektif emekli ise gördüklerinde ısrarlıydı: "Biri asfaltın üzerine yatmış, diğeri de fotoğrafını çekiyordu. Ölmüş zannettim. Bizi görünce yatan adam kaçtı. Peşinden koştum ama yetişemedim."
DHA