Bir aile sobadan zehirlendi
Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 5 kişilik aile hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.
Olay, saat 07.00 sıralarında merkez Meram Yaylapınar Süleymaniye Mahallesi Kaş Caddesi Sağgöz Sokak'ta meydana geldi.
Ünal D. (34), yatmadan önce yaktıkları kömür sobasını karıştırdıktan sonra eşi ve çocuklarıyla birlikte aynı odada uykuya daldı. Baba Ünal D., sabah uyandığında odanın dumanla kaplandığını fark edince eşi Zeynep (30) ve çocukları Ayşe (10), Beyza (8) ile Hamide D.'yi (6) uyandırmak istedi.
Ancak çocukların yarı baygın halde uyandıklarını görünce panikleyen
Ünal D., haber verdiği ambulansı beklemeden eşi ve çocuklarını 4 No'lu Sağlık Ocağı'na götürdü. Burada ilk müdahaleleri yapılan aile, ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanede bilgi veren baba Ünal D.'nin, yatmadan önce sobayı iyice karıştırıp yandıktan sonra uyuduklarını söylediği öğrenildi. Tedavi altına alınan ailenin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.
iha