Bin 200 kişiyi ücretsiz muayene ettiler

Bin 200 kişiyi ücretsiz muayene ettiler

Özel Vakıf Hastanesi ile Sağlık Mensupları Derneği üyesi doktorlar Şırnak'ın Silopi ilçesinde sağlık taraması yaptı.

Şırnak'ın Silopi ilçesine gelen 12 kişilik Konyalı sağlık ekibi, binlerce hastayı ücretsiz muayene etti. Özel Vakıf Hastanesi ile Sağlık Mensupları Derneği üyesi doktorlar Şırnak'ın Silopi ilçesinde sağlık taraması yaptı. 2 Nolu Sağlık Ocağı'nda yapılan sağlık taramasına vatandaşlar yoğun ilgi gösterince uzun kuyruklar oluştu. Bin 200 hastayı muayene eden doktorlar önemli bir hastalığa rastlamadıklarını belirtti. Şırnak'ta sağlık taraması yapmak için Konya'dan geldiklerini belirten Dr. Savaş Eroğlu, "Amacımız Güneydoğu'da bulunan vatandaşlarımıza sağlık hizmeti vermektir. Burada vatandaşlarımızın yeterince sağlık hizmetlerinden yararlanamadığını ve çoğu zamanda hastaların tedavi olmak için kilometrelerce yol kat ettiğini biliyoruz. Bu yüzden dernek ve vakıf hastanesi ile ortaklaşa düzenlediğimiz bu projede amaç Konya ile Şırnak arasında bir dostluk köprüsünü kurmaktır. Vatandaşların ilgisi beklediğimizden çok üzerinde oldu sabah saatlerinde daha azdı öğleden sonra çok aşırı bir yoğunluk oldu" dedi. iha