Belediyelere çardak şikâyeti

Belediyelere çardak şikâyeti

Meram’ın Zafer mahallesinde oturan vatandaşlar mahallelerinde bulunan bir çardağın şehir içinden çıkartılması için müracaatta bulundular

Meram’ın Zafer mahallesinde oturan vatandaşlar mahallelerinde bulunan bir çardağın şehir içinden çıkartılması için Meram ve Büyükşehir Belediyesi’ne şikâyette bulundular. Belediye yetkililerine konuyla ilgili defalarca şikâyette bulunduklarını belirten mahalle sakini Nebi Kurnaz, “Meram Belediyesi yetkilileri bir kez gelip durumu yerinde gördüler ve tutanak tuttular. Fakat çardak hâlâ mahallede bulunuyor. Çardakta bir değil, iki değil, tam 18 büyükbaş hayvan bulunuyor. Çardak sahipleri besicilikle uğraştıkları için de bu durum normal. Normal olmayan şey, şehir merkezinde bu işi yapmaları. Vatandaşlar olarak Meram Belediyesi’nin de tıpkı Karatay Belediyesi’nin yaptığına benzer bir biçimde bu çardağın şehir dışına taşınması için harekete geçmesini istiyoruz” dedi. Özellikle yaz aylarında çardaktan kaynaklanan hayvan dışkısı ve ağır koku sebebiyle epey bunaldıklarını ifade eden Kurnaz, “Köy müyüz şehir mi, bu belli değil. Şehrin ortasında bu çardağın işi nedir? Sağlık bakımından da problem yaşıyoruz” diye konuştu. Murat Güzel-Memleket