Bebeğini emzirirken hayatını kaybetti

Bebeğini emzirirken hayatını kaybetti

Konya'da yeni evli genç kadın, bebeğini emzirirken öldü.

Selahattin Eyyübi Mahallesi'nde yaşayan Fatma Özşahin (23), 10 günlük bebeğini emzirdiği sırada aniden fenalaştı.

Evde bulunan yakınlarının ihbarı üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, Fatma Özşahin'in öldüğünü belirledi.

Özşahin'in cesedi, otopsi için Konya Numune Hastanesi morguna kaldırıldı.

 AA