'Başörtüsü talimatı henüz gelmedi'
Prof. Dr. Bilir: Yasa yürürlüğe girince YÖK'ün dediğini yaparız
Başörtüsü serbestliğini içeren yasanın yürürlüğe girmesinden sonra gerekenleri yapacaklarını belirten Selçuk Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Şefik Bilir, “Üniversitemizde yarıyıl tatili devam ediyor. Dersler başlamadığı için öğrenciler sadece işlerini yapmak üzere okula geliyorlar. Gelen öğrencilerse her zamanki gibi başlarını açıp giriyorlar. Bize YÖK’ten veya yöneticilerden herhangi bir bildiri gelmedi” dedi.
Yasa tasarısının cumhurbaşkanına imzaya gittiğini belirten Bilir, “Sonucunu bekliyoruz, bize talimat verildikten sonra gerekeni yaparız ama şimdiden bir şey söyleyemem eski yasaklar devam ediyor, üniversitemizde bir sorun yok, öğrenciler de buna uyuyor” şeklinde konuştu. Bilir, yasanın yürürlüğe girmesi durumunda YÖK’ün emrine uyacaklarını ifade etti.
Zeki Dursun-zedhaber