Başkent taksi durağı açıldı
Başkent Üniversitesi Konya Hastanesi'ne kurulan Taksi Durağı törenle hizmete açıldı.
Törene Hastane Müdürü Prof. Dr. Abdurrahman Kutlu, Konya Esnaf ve Sanatkar Odaları Birliği (KONESOB) ve Konya Şoförler Odası Başkanı Bekir Duvarcı, hastane yetkilileri, taksiciler ve vatandaşlar katıldı.
Bekir Duvarcı, kendilerine yer tahsisinde büyük kolaylık sağlayan Prof. Dr. Kutlu ve hastane çalışanlarına teşekkür ederken, durağın hasta ve hasta yakınları ile hastane personeline hizmet vereceğini, durakta çalışan şoförlerin kılık-kıyafet, davranış ve kullandıkları araçların bakımı ile Konya'ya örnek olacağını belirtti.
Konuşmaların ardından durak, Duvarcı ve Kutlu'nun kurdele kesiminin ardından hizmete açıldı.
iha