Basın Kartı Komisyonu toplandı
Basın Kartı Komisyonu bu yılın ilk toplantısını Konya'da yapıyor.
Konya'da toplanan Basın Kartı Komisyonu'nda ilk kez basın kartı alacak 199, adlarına sürekli nitelikte basın kartı düzenlenmesi önerilen 101 basın mensubunun durumları incelenecek.
Basın Yayın ve Enformasyon Genel Müdür Vekili Salih Melek, Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Orhan Erinç, Türkiye Gazeteciler Federasyonu Başkanı Nazmi Bilgin, Türkiye Gazeteciler Sendikası (TGS) Genel Başkanı Ercan Sadık İpekçi, TGS Denetleme Kurulu Başkanı Tuncay Yıldırım, Konya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı ve Türkiye Gazeteciler Federasyonu Genel Başkan Yardımcısı Sefa Özdemir, sürekli basın kartı sahibi Ali Baransel ve diğer üyelerin katıldığı Basın Kartı Komisyonu toplantısı, Dedeman Otel'de başladı.
Konya Valisi Osman Aydın, toplantıdan önce yaptığı konuşmada, komisyonda 300 civarında başvurunun inceleneceğini öğrendiğini belirterek, ''300 basın mensubu bu toplantıyı dört gözle bekliyor. Özellikle ilk kez başvuranlar daha büyük heyecanla bekliyor. Çünkü gazetecilikleri tescil edilmiş olacak'' dedi.
Salih Melek ise komisyonda ilk kez basın kartı alacak 199, adlarına sürekli nitelikte basın kartı düzenlenmesi önerilen 101 basın mensubunun durumlarının inceleceğini ve toplantının 2 gün süreceğini kaydetti.
Konuşmaların ardından Basın Kartı Komisyonu, basına kapalı toplantıya geçti.
aa