Aziziye kenefi ne durumda?

Aziziye kenefi ne durumda?

Aziziye Camii yanına yaptırılan WC'nin, estetik görünümü bozduğu eleştirileri üzerine inceleme başlatılmıştı.

Aziziye Camii hala bu tuvaletin arkasında

Aziziye kenefiyle ilgili gelişmeleri bizim gazetemizden takip eden okurlarımız ısrarla soruyor, “Ne olacak Murat bey, bu tarihe saygısızlık, çirkinlik abidesi bina ortadan kalkacak mı?” Yetkililer içlerinden “Ne olacak, yazılır işte iki üç gün, unutulur gider. ‘Alışırlar alışırlar’ dememiş miydi zamanında Turgut Özal merhum. Bizimkiler de alışır!” diye geçirmiyorlarsa ben ne olayım!

Bir ara valiliğin bir inceleme başlattığını duyurmuştuk size. İnceleme sonuçlandı mı bilmiyorum. Ne yapalım, hadi gelin Valimiz Osman Aydın beye birlikte soralım: ...

Murat Güzel'in yazısının devamı için TIKLAYIN

İlgili haberler: Özürlü WC'sinde sorumlu Anıtlar

                     Aziziye Camii bu tuvaletin arkasında