Av tüfeğiyle kendini vurdu
Konya'da bir kişi av tüfeğiyle kendini vurarak intihar etti.
Dün akşam saatlerinde Selçuklu Musalla Bağları Mahallesi Demiryolu Caddesi üzerinde kullandığı aracı durduran Şükrü K. (42), yanındaki av tüfeğini başına dayayarak ateşledi.
Araç içerisinde hayatını kaybeden 2 çocuk babası Şükrü K.'nın cesedi, polis ekipleri ve cumhuriyet savcısının yaptığı incelemenin ardından Konya Numune Hastanesi morguna kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.
iha